torsdag den 18. februar 2010

Min trofaste Pfaff.


Tog min kære gl. Pfaff 332 frem tidligere idag, og til min store forskrækkelse var den fuldstændig DØD... Efter at have prøvet lidt forskelligt, endda skilt stikket ad og samlet det igen;) ringede jeg til gode gl. Kay Bang -en ældre Herre som har sit lille værksted på Østre Farimagsgade i Kbh. hvor han reparere symaskiner. Efter en kort beskrivelse af problem, blev der konkluderet: 'Det kan kun være strømforsyningen eller kullet der skal skiftes... Nej hvis lampen heller ikke lyser, kan det ikke være kullet... Måske der er et knæk på ledningen... Prøv at skifte den ud...' Og sørme om ikke det hjalp. Tusind tak Kay Bang. Som samtidig lovede mig at min Pfaff 332 ville være mig tro gennem hele livet, hvis blot den fik lidt kærlig pleje.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar