lørdag den 27. februar 2010

Min første Give away


Da jeg, som ny blogger, allerede har været så heldig at blive "begavet" hele 2 gange herinde i 'Blogland', er det vist på sin plads at byde ind med min egen Give away. Har gået og syslet lidt med at kreere nogle små ørestiks... Og de skal da hjem til en eller to af jer...



Spillereglerne er som de plejer:
- 1 lod hvis du skriver en kommentar til indlægget her
- 2 lodder for en kommentar og tilmeldelse som fast læser
- 3 lodder for at melde dig som fast læser,  en kommentar samt link på din egen blog i sidebaren.

Jeg trækker vinderne  lørdag d. 13. Marts

33 kommentarer:

  1. Må jeg simpelthen være den første til at lægge 3 lodder:-)

    SvarSlet
  2. Hej de er så søde, jeg vil gerne være med med 3 lodder, er allerede fast læser :-)

    SvarSlet
  3. de er da så fine, vil meget gerne være med hos dig med 3 lodder.
    og tark fordi du vil deltage hos mig.

    Kh. Sara

    SvarSlet
  4. Hejsa.

    Sikke fine ørestikker. Jeg er med på 3 lodder.
    Spændende at se hvad din nye blog udvikler sig til :o)

    Kh Anette.

    SvarSlet
  5. Hej Trine :-)
    Jeg vil gerne være med, 3 lodder til mig tak:-)

    SvarSlet
  6. De er søde især de grønne vil glæde/klæde mig deltager med 1 lod

    SvarSlet
  7. Hej...dejligt at opdage en ny blog, jeg vil glæde mig til at følge med fremover. Jeg deltager med 3 lodder og krydser fingre for at jeg er den heldige kartoffel.
    Kh Mia

    SvarSlet
  8. FEDE ørestiks! De vil virkelig pynte på mine øreflipper! 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er de smukke. De vil lige passe til mig :)
    3 lodder, tak!
    God aften fra
    Mette

    SvarSlet
  10. Ja de er rigtig fine.
    Tak til jer alle fordi I vil lege med.

    SvarSlet
  11. Hej Trine
    Jeg snupper da lige 3 lodder i farten. Fin blog du har:)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  12. 2 lodder fra mig indtil videre,

    Mette

    SvarSlet
  13. Lige et enkelt lod her fra.. :o)

    SvarSlet
  14. 3 lodder herfra - hvor er de fine!!

    SvarSlet
  15. Jeg er med! 3 lodd på meg:)

    SvarSlet
  16. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 3 lodd. :o)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke!

    SvarSlet
  17. Hvor er de fine! :-) Jeg er med på 3 lodder. :-)

    SvarSlet
  18. hvor er de fine, jeg smider da lige 3 lodder. ;-)

    SvarSlet
  19. Er så forelsket i dine fine øreringe.
    Smider 3 lodder og krydser fingre (ben, arme, tæer og hår)

    SvarSlet
  20. Hvor er de søde. Jeg er med på 3 lodder.

    SvarSlet
  21. Jeg drømmer om nye øreringe!! Jeg er med på 3 lodder!

    SvarSlet
  22. Så fine, jeg prøver lykken med 1 lod:)

    SvarSlet
  23. Ihhh, de er fine!
    Jeg vil gerne være med med 3 lodder ;-)

    SvarSlet
  24. Hei, så hyggelig at du har vært innom hos meg. Jeg vil gjerne komme tilbake til din blogg. 3 lodd til meg. Masse hilsen Turid

    SvarSlet
  25. Sikke nogle fine øresticks!

    Jeg kaster straks 2 lodder i hatten og krydser fingre for, at de skal pynte mine øreflipper!!

    SvarSlet
  26. Sikke fine øreringe:) Jeg vil gerne være med på tre lodder, og så glæder jeg mig til at følge med i din blog.
    Hilsen Anne

    SvarSlet
  27. hejsa!
    Jeg er med på 2 lodder! De ser jo så fine ud!
    Kh Emilie

    SvarSlet
  28. hvor er de søde :) 3 lodder herfra....

    SvarSlet
  29. Hvor er de søde, jeg smidder to lodder i puljen :)

    SvarSlet
  30. 2 lodder herfra - krydser fingre :-)

    SvarSlet
  31. Uhhh, hvor er de fine. Jeg må da være med. Jeg smidder 2 lodder i puljen. :)

    SvarSlet
  32. Det grønne par er bare rigtig søde :D
    Er med på 2 lodder..

    SvarSlet